Mistä löydän lisätietoa B2B-teemoista?

Tähän artikkeliin on koottu työkalupakki, jonka mainitsemista lähdesivustoista löydät runsaasti B2B-markkinointiin ja tällä sivustolla käsiteltäviin aiheisiin liittyvää lisätietoa.

Toivomme, että kokoamamme monipuolinen työkalupakki auttaa syventämään tietouttasi B2B-markkinoinnista ja inspiroi sinua luomaan entistä toimivampia B2B-markkinointikampanjoita!

Ota B2B-markkinointi haltuun – Digimoguli.fi

Digimoguli.fi-blogi on näppärä tapa ottaa B2B-markkinointi haltuun. Blogissa kerrotaan, mistä B2B-toiminnassa on kyse ja millaisia konkreettisia keinoja voidaan käyttää, jotta yrityksen B2B-myyntiä saataisiin kasvatettua.

Blogissa korostetaan analyyttistä ja datalähtöistä lähestymistapaa, joka auttaa yritystä panostamaan B2B-markkinoinnissaan oikeisiin asioihin. Oikeanlaisen panostuksen avulla yrityksen on entistä helpompaa saavuttaa sen haluamia tuloksia.

Ylen aihetta käsittelevät artikkelit

Ylen sivuilta löytyy runsaasti aihetta käsitteleviä mielenkiintoisia artikkeleita. Yle käsittelee esimerkiksi startupeja ja niihin liittyvää sijoittamista ja sitä, kuinka myyntityön opettamiseen pitäisi keskittyä enemmän. Myös myyntityön arvostuksen toivoisi nousevan nykyisestä.

Kannattaa tutustua myös Ylen ohjelmatuotantoon, josta löytyy monia yrittäjää ja markkinoijaa kiinnostavia ohjelmia. Ohjelmien kautta on helppo pysyä ajan tasalla yritysmaailman ajankohtaisista tapahtumista ja oppia mielenkiintoisia asioita markkinoinnin maailmasta!

Asiakastieto.fi – B2B:n hyvistä tavoista

Asiakastieto.fi on koonnut artikkelin B2B-sähköpostimarkkinoinnin hyvistä tavoista. Ohjeistus auttaa yrityksiä luomaan hyvän tavan mukaista sähköpostimarkkinointia B2B-kentällä. Tällaisessa markkinoinnissa on huomioitava myös lainsäädäntö ja erilaiset vastuukysymyksiin liittyvät seikat.

B2B-toiminnassa ei ole ihan sama kenelle sähköposteja lähetetään, vaan lähetysperusteiden tulee olla selkeät. Esimerkiksi yksilöity, erillinen, nimenomainen lupa voi olla hyväksyttävä lähetysperuste.

Jokaisen B2B-sähköpostimarkkinointia tekevän B2B-markkinoijan ja -yrityksen on tärkeää tuntea nämä käytänteet ja ottaa ne huomioon markkinointisähköposteja laadittaessa ja lähetettäessä. Aiheesta kannattaa lukea lisää asiakastieto.fi:n syväluotaavasta artikkelista!

Yrityslainaa etsivälle yrityslainat.com

Yrityslainaa etsivälle B2B-alan yritykselle suosittelemme läheisempää tutustumista yrityslainat.com-sivustoon. Löydät tältä sivustolta tietoa B2B-markkinointialan yritykselle soveltuvista yrityslainoista ja voit hakea sivuston kautta näppärästi valmiiksi kilpailutettua yrityslainaa.

Ethän jätä yrityslainaa kilpailuttamatta, vaikka urakka saattaisikin ensiksi tuntua hirvittävän suurelta. Sen ei nimittäin tarvitse olla suuri prosessi eikä sen tarvitse viedä paljon aikaa – siitä yrityslainat.com pitää huolen!

Prosessi nimittäin pyörähtää käyntiin yhden hakemuksen täyttämisellä. B2B-alan yritys voi tarvita yrityslainaa hyvin monenlaisissa tilanteissa ja tällöin yrityslainat.com-sivusto voi auttaa!

Velalliselle B2B-markkinoijalle yhdistalaina.com

Jos olet B2B-markkinoija, jolle on ehtinyt kertyä useita velkoja ja sinusta tuntuu, että ihan pyörit veloissa, suosittelemme, että tutustut yhdistalaina.com-sivustoon. Tämän sivuston avulla B2B-markkinoija voi helposti yhdistää lainansa yhdistelmälainaksi ja säästää jatkossa lainan kuluissa ja lainan hoitoon käytettävässä ajassa.

Entistä huolettomampi taloudellinen arki auttaa B2B-markkinoijaa keskittymään vaativaan työhönsä entistä paremmin, mikä voi jopa auttaa häntä edistymään urallaan tai perustamaan oman alan menestyvän yrityksen.

Omasta arjesta kannattaakin pyrkiä karsimaan pois kaikki sellainen, mikä häiritsee keskittymistä ja aiheuttaa stressiä aivan turhaan.